tisdag 26 mars 2013

CX Worx, BodyPump och Sh´bam!


I morgon är det äntligen onsdag igen!, helt sjukt vad tiden går!
Och Onsdagar = tre otroligt roliga och bra pass... CX Worx, Bodypump och Sh´bam!

Nu i morgon är det CX innan Bodypumpen så jag hoppas att jag orkar samma vikter som jag klara i måndags! Men testar jag inte får jag aldrig veta så det är bara till och köra på samma lika! :)
Den jag ev ska testa öka lite mer på är på ben med 2x15kg men det får jag nog se när jag är på plats, allt hänger på mina knän och hur jag känner det i dom... Vill absolut INTE få problem med dom igen nu när det äntligen har börjat blivit bra, då låter jag hellre det ligga kvar på 2x12,5kg..
Så nu blir det sängen och ladda batterierna för att klara en lång och förhoppningsvis solig morgondag :)

Natti natt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar