onsdag 13 mars 2013

Att få vara någons inspiration!

Att få vara någons inspiration är en verkligen en underbar känsla! Det kan vara någon på jobb, en vän, en på gymmet, eller helt enkelt en i familjen ja vem som helst helt enkelt...

För någon dag sen fick jag veta att jag inspirerar min syster! Låter kanske konstigt men det kändes helt underbart att få kunna göra något för någon som min egen lilla syster!
Det finns så mycket man gör och skulle kunna göra med sina syskon men när avståndet är långt som det är för min del så blir det inte riktigt så lätt som man kanske skulle ha velat att det skulle vara!
Jag bor ca 70 mil från min familj och barndomsvänner och det är inte alltid så lätt att kunna vara där för dom när det kanske skulle ha behövts både i glada och ledssamma tider..

Men kan jag igenom en sån liten sak som att blogga få henne att ta tag i sin träning där hemma så är jag sjukt nöjd!
Att hon igenom att få ta del av min träning och inspireras och kör sitt eget race där hemma i Uppsala får mig att bli helt varm i kroppen och jag känner mig stolt!
Det är inte alltid så lätt att komma igång med sin träning och då kan man kanske behöva något/någon som motiverar och inspirerar en till att ta tag i sig själv och börja! :)
Men det är ju självklart inte bara min syster som jag är glad över att få inspirera utan det är alla som vill bli inspireras av det jag gör och kämpar för! :)
Men det värmer lite extra när ens lilla syster skriver  "Har ju en syster som inspiration så detta kan inte gå fel!






 
Min vackra syster!! <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar