söndag 3 mars 2013

En kväll med stången...

Då har man fått provat på att snurra på stången :-D
Det va som jag trodde, sjukt svårt...
När instruktören visa så såg det väldigt lätt ut, men när man väl skulle försöka ge sig på den där "lätta" övningen så kan jag lova att det va inte så lätt, men det va riktigt roligt!
Men det fick bli denna gång bara, jag har under denna kväll fått bevisat för mig själv att detta är absolut inget för mig, jag lämnar min plats till någon annan som kan detta lite bättre ;-)
Jag ska hålla mig till gymmet, där hör jag nog bättre hemma om inte annat så känner jag mig mer som hemma där :-D
Men riktigt roligt att få provat på och nu behöver jag inte gå runt och undra längre hur det skulle va att dansa pole dance, nu vet jag :-D

4 kommentarer:

  1. haha...
    coolt.
    bra testat. jag håller mig ifrån = fegis.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha tack Jenny! Ja nu kan jag checka av pole Dance på min att göra lista innan jag dör.. ;)

      Radera