torsdag 7 mars 2013

Dåligt med motivation idag....

Idag fick det bli en vända på löpbandet.. Kände att motivationen va nog inte på topp idag för att springa men jag fick ihop 5 km med PW/ löpning lite vart annat..
Tog även en runda på maskinerna och fick tränat lite triceps samt en del vikter både på biceps, trieps och axlar.
Måste säga att vissa dagar när man kommer ner till gymmet så rinner motivationen bara av en och det kvittar vad man ska göra så känns det inte roligt..
Då är det oftast bara till och packa ihop och åka hem igen, och så får man ta nya tag en annan dag..
 
Idag kändes det lite som en sån dag, men jag gick inte hem idag utan körde på ändå.
Körde lite andra övningar med både med boll och gummiband i slutet, mest för att göra något som jag inte brukar och med en förhoppning på att motivationen skulle komma tillbaka, men det gick så där....
Men tiden gick ganska fort för helt plötsligt när jag tittade upp på klockan så hade det gått 1,5 timme.. Så lite roligt måste det nog ha varit ändå :)
 
 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. tyvärr kommer sånna dgr ibland. För mig brukar det vara för lite sömn eller helt enkelt trött/utmattad. Vi är ju ändå Mammor och jobbar heltid så det är väl inte konstigt att man blir trött ibland:-D
    Hoppas du mår bättre Imorn! Kram:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi är ju det :)
      Och det har varit en hel del på jobb denna vecka med sena kvällar och mycket körande så det är inte så konstigt att kroppen säger stopp någon gång..
      Men jag hoppas på en bättre dag i morgon, och det tror jag att det blir för i morgon är det ju FREDAG!! :)
      Kram på dig! :)

      Radera