söndag 17 mars 2013

Detta gjorde verkligen min dag! och självklart alla där efter!!

Detta underbara meddelande vaknade man till i morse! :)

"Du är så bäst, utan protest!
Du får mig att kämpa och le, du är helt underbar Therese. Kollar på din blogg varje dag och får en motivation som sträcker sig runt jorden. Du är så förbannat grym och jag förstår inte hur du orkar. Kärlek och stor kram till den grymmaste bruden i stan!"


Helt underbart att få ett sånt här meddelande! Jag va sååå trött efter gårdagens städande och pysslande men efter detta va det som om allt det där trötta och jobbiga bara rann av mig! Tack snälla Sofia! Du gav mig en extra spark där bak och du är en av många som jag inspireras av i alla lägen! Tjejen som alltid är pigg och glad och alltid är på topp!! Man blir glad när man ser dig!! Tack!!! Nu har jag ännu mer energi och i morgon är det ny vecka med nya utmaningar som det ska bli riktigt roligt att få bita i :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar