fredag 8 mars 2013

Jag kom och jag gick..

Japp idag blev det sisådär med träningen eller rättare sagt nästan inget alls....
Det blev 2 km på löpbandet och sen fastnade jag vid "baren" på gymmet och snackade bort 30 min med Luis och Johan....
Vet inte riktigt vad som händer, men min motivation har inte varit på topp de senaste dagarna.. Det är väl något som inte riktigt stämmer men jag vet inte riktigt vad :-(
Känner att jag måste nog kanske hitta på lite nya övningar som triggar en lite till att komma igång igen..
Johan tyckte att vi skulle köra lite biceps på söndag och det tackar jag inte nej till :-)
Han är riktigt duktig på vikter så han kan säkert se till och hjälpa mig till att komma på lite nya övningar och utmaningar som man kan få ta och bita i :-D
Fick bli lite mag övningar här hemma men det blev inte så mycket ..
Nej nu blir det lugnt i kväll med lite tacos och tv och i morgon får jag se till och rycka upp mig lite för då blir det Bodyattack och sen får jag ta igen det jag missade idag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar