onsdag 20 mars 2013

Stolt över vad jag åstadkommit hittills!

Måste få vara lite ego för en liten stund... 
Med allt tid och svett så lönar det sig verkligen i längden...
Måste få säga att jag är rätt stolt över mig själv och över vad jag har hittills lyckas åstadkomma med allt arbete och slit som jag lägger ner på min träning!
Allt tar sin lilla tid men nu börjar formerna komma smygandes...
Trodde aldrig att jag skulle lyckas så här bra som jag hittills har gjort!
Så jag ger mig själv en stor klapp på axeln för detta och även ett bra jobbat Therese!
Men det är inte i mål än, så det är bara till att fortsätta jobba på mina mål och hoppas på att jag lyckas lika bra med min utveckling nu i fortsättningen också :-)

5 kommentarer:

  1. Ge dig en fet stor klapp på axeln och från mig med!:)
    Riktigt fina resultat har du fått!!
    Bra kämpat!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min vän!!
      Nu när man ser det så är verkligen allt kämpande värt varenda sekund! :)

      Radera
  2. Snyggt och mycket bra jobbat av dig!
    Du har verkligen kommit långt i din träning och dina resultat!
    Jag ger dig också en stor klapp på axeln för ett mycket bra jobb! :-)
    Keep up the good work!!
    / Danne

    SvaraRadera
  3. Gryyyymt bra jobbat av dig!!
    / Mia

    SvaraRadera