lördag 9 mars 2013

Ladda inför Bodyattacken!

Efter en tuff natt där jag gick och la mig allt för sent! Anders va iväg och jag va kung över tv och dator så timmarna bara sprang iväg och helt plötsligt va klockan 01:30 och det är helt klart allt för sent när man ska upp i tid och träna! Inte nog med det så vaknade Lucas 02:00 och va jätte ledsen och hade svårt att somna om...
Så jag vet inte men det har väl blivit totalt max 4 timmars sömn och det är inte bra!! :-(
Så nu blir det till att ge kroppen lite bensin så man klara av attacken någorlunda...
Detta va kanske inte det bästa som kunde hända med tanke på dagarna som varit där man nästan släpat benen efter sig...
Men nu måste jag verkligen se till och rycka upp mig!! Jag får nog börja med en rejäl frukost och sen ser vi hur det går idag på Oasen :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar