torsdag 28 mars 2013

Äntligen framme!

Efter 8 timmar i bilen så kom vi äntligen hem till mamma! :)
Man är helt slut i kroppen över att bara sitta i en bil en hel dag!
Nu blir det 3 hela dagar men släkt och vänner och en massa påsk mat. Ville ju testa på kraftkällan här i Uppsala på Gränby, men här är det inte bara att kliva in och fråga om man kan få provträna eller köpa sig en gymtimme..Man måste skicka in en "ansökan"
Men som tur är så hade jag en annan träningstokig tjej här i stan som ordnade i princip allt åt mig det ända jag behövde göra va att fylla i ansökan och maila in den, så nu är det bara till och vänta! :)
Alltid kul och testa andra gym och dom har Les Mills här med!! Jippiiiii!! Så på lördag om allt går vägen med min inskickade ansökan om att få gymma hos dom så blir det både gym och ev Bodypump! :) Hoppas att dom har den nya releasen här med! Men sen samtidigt det spelar ingen roll jag får 55 min BP och det klagar man inte på :)
Kommer även att få träffa Linda för första gången, det en av de galna tränings tjejerna som jag har kommit i kontakt med. Roligt kommer det att bli oavsett vilken typ av träning det blir! Bara det blir lite träning :) Finns inga ursäkter till att inte träna även om man inte är på hemmaplan! ;)

2 kommentarer:

  1. Jaaaa va kul det ska bli! ;-) träning kan man inte få för mkt av. Skönt att ni kom fram ordentligt. Jobbigt att sitta i en bil så länge... Sov gott.vi ses på lördag. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ser jag fram emot, ska bli riktigt skoj! :-)

      Radera