fredag 1 mars 2013

Första dagen på en ny månad!



Ja nu är vi äntligen inne i Mars månad! Tycker dagarna bara springer ifrån mig på gott och ont.
Februari månad va en riktigt bra månad! Jag klarade mig från de mesta förkylningar (fick en liten släng av vad vet jag) men annars så har jag hållit mig frisk och kry trots att alla här hemma har varit dåliga mer eller mindre hela tiden! Kan ha fel men det måste ju va beviset på att det gäller att hålla igång och ta vara på sin hälsa så håller du dig också lättare frisk och kry...??

Men nu är det ny månad och Mars månad har en hel del skoj att bjuda på förutom värmen som sakta börjar smyga sig på! Like it a lot!!!
Det som jag vet än så länge är stegtävlingen på jobbet som börjar den 11 Mars, och den är jag sjukt taggad för! Ska bli skit kul och se hur mycket man egentligen rör på sig och sen så är det ju också en tävling och det tycker jag om! ;)
Sen har jag ju även min egen lilla utmaning här hemma med crosstrainern som jag kör stenhårt på från och med idag!
Så lite förutom det vanliga kommer det att bli denna månad men man vet aldrig, det kan alltid dyka upp andra roliga saker som man får testa på och det är jag inte främmande för :)
Så för att sammanställa hur Mars månad kan se ut så kommer det nog bli lite mer kondition än vanligt, magen kommer få jobba hårt med nya roliga övningar som jag är i full gång med att skapa och självklart blir det också Les Mills pass på Oasen...
Blir spännande och se efter denna månad hur den har varit och om jag har klarat av det som jag planerat att göra :) Men det återstår och se..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar