söndag 24 mars 2013

Två veckor in i stegtävlingen..

 
Två veckor har gått och jag har tagit 385301 steg...
Måste då också säga att jag detta är också tillsammans med mina gym timmar och olika pass.. 1 timmes gym = 7000 steg.
Kan kanske själv tycka att det inte är riktigt rätt alla gånger, då jag kan tycka att beroende på vad för sorts träning du utför så ska det vara värt olika mycket.. Tex som jag vet en kollega till mig som kör Crossfit och där han tränar sjukt hårt i 30 min utan paus och det ger honom bara 3500 steg.
Men reglerna är så här och det är lika för alla..
Men jag måste säga att jag är sjukt nöjd över hur långt jag har kommit :)
Mitt mål i denna tävlingen va att ta mig till Göteborg men jag hade heller aldrig varit med i en sån här tävling så det är lite svårt att sätta såna här mål då.
Idag har jag bara 2 km kvar till Göteborg så jag får nog göra om min karta tror jag..
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar