söndag 10 mars 2013

Träningens baksida...

Ja det är på gott och ont med att träna hårt...
För ett halvår sen gick jag igenom mina jeans och fick kastat ett gäng för att jag hade gått upp lite i muskler... Och nu är det dax igen.. :-)
Har redan konstaterat att jag kan bara ha 2 av 9 kavajer och nu får vi se hur många jeans jag blir tvungen till att ge upp.
Haha det slutar väl med att jag bara kommer att ha kvar de jeans med stretch i.
Men jag gråter inte för det... Det betyder ju bara att jag får köpa nya :-D Hihihi och det tackar jag inte nej till! Finns alltid tid och lust till att få lite shoppa lite nytt :-D

2 kommentarer:

  1. Skicka till mig tack:) vad har du för strl? Jag har 26 och 27 på jeans nu. Konstigt nog hade jag 28, 29 förut trots att gått upp lite i vikt nu. Men man har ju format om kroppen sen man börja träna...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha ja jag ska kolla vad som blev liggandes :) Jag har 28 29 idag och dom sitter rätt slimmat :)
      Ja några kilon har man lyckats trappat upp sen man började, men det är man ju rätt glad över :)

      Radera