fredag 29 mars 2013

Min vikt?

Undra vad som stämmer? Min våg där hemma säger helt annat... Antingen har jag gått ner ca 4kg eller så är mammas våg helt ute och cyklar, men det kan också va min exklusiva Ullareds våg där hemma som kanske kan vara lite missvisande.. ;-)
Jag har ju kört en hel del kondition dom senaste 2-3 månaderna och jag har inte vägt mig hemma på länge så det kan också stämma.
Men det är nog inte fel att ta och investera i en ny våg och denna gång kanske jag ska köpa en mer "riktigt" våg och inte en Ullareds våg ;-)
Men sen samtidigt efter dessa dagar med massa mat och gottis så har jag nog kommit upp i mina 4kg+ igen :-)

2 kommentarer:

  1. Kombinationen?
    Ullaredsvåg och Bodyattack?
    haha.... väg dig på gymmet istället vetja! ;) Du är ju ändå där innan frukost typ varje dag! ;)
    Glad påsk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha ja det har du rätt i Attacken ligger nog en hel del bakom detta ;-)
      Ja jag vet.. men jag glömmer det varje gång. Jag får se till och ta och väga mig på den så jag kan få ett kanske mer rätt och riktigt svar :-)
      Ha en riktigt härlig påskhelg!
      Kram

      Radera