söndag 17 mars 2013

"Vilodag!"

Idag har det inte blivit någon mer träning än en promenad i byn men däremot så har jag absolut inte suttit stilla..
Det började igår kväll med att jag "bara" skulle städa min garderob men det slutade med att jag byggde om den helt. Tog två byråar från sonens rum och ställde in i min garderob och eftersom jag tog byråerna till min garderob så blev sonens rum det nya projektet, så det fick städas grundligt och möbler från dotterns rum togs ner till hans rum och i och med att jag tog möbler från hennes rum så fick det bli städning i hennes rum och om möblering.. Hahaha ja när man väl börjat rota så kändes det som om det aldrig skulle ta slut!
Men det va inte slut där! Vardagsrummet skulle också fixas... Så efter många om och men så fick sig också det ett lite nyare ansikte med nya möbler, mattor, gardiner och krimskrams... Hahaha så man kan säga att jag har verkligen inte suttit stilla denna helg!!
Bara städningen här hemma idag blev 12233 steg!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar