torsdag 14 mars 2013

Tack för all pushning ni ger mig!!


Måste bara säga tack till alla SMS, mail och inlägg jag fått av er!!
Det värmer i hela kroppen och få läsa allt som ni skriver :)
Jag kommer självklart att fortsätt med det jag gör och denna lilla sak som en stegtävling kommer inte att stoppa mig!  Tvärtom nu jä... ska det tränas ;) Hahaha jag kan nog inte träna mer än vad jag redan gör, då går jag nog sönder men jag kommer att fortsätta kämpa men visst kan det bli en liten extra kvällspromenad någon gång men det gör bara gott och ungarna älskar det :)

Så åter igen stort tack!

"never give up on something you can't go a day without thinking about"

3 kommentarer:

  1. Thats the spirit!!! Bra fortsätt med det du gör. För du är så jäkla bra på det!! Massa kramar! Vi träningsvänner håller ihop!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör vi verkligen!! I vått och torrt! :)
      Och stort tack Linda för ditt meddelande!! <3
      Stor kram!!

      Radera
  2. Kämpa vidare nu och skit i alla neggo människor!!

    SvaraRadera