tisdag 26 mars 2013

Utförsäljning på Usports...

 Usports skall stänga sin butik på stora Berns torp så dom hade total utförsäljning på allt!
Dom öppnade kl:10:00 i går och jag var där ca 16:00 och det var i princip helt snustomt, det såg verkligen ut som om man hade haft ett krig där inne, skolådor, förpackningar tom protein förpackningarna hade man slitit upp och jag vet inte "smakat" på dom!
Det fanns en hel del skor kvar men bara en av varje, för att hitta ett par fick man gå runt i nästan hela butiken för att "kanske" hitta den andra..
Ok att det var billigt men fy f.. hur det såg ut! Folk måste ha varit helt galna när dom öppnade butiken på morgonen, för det syndes att man verkligen bara hade kastat sig över allt och inget för att få fatt i det man velat ha!
Jag hittade i ett av omklädningsrummen en riktigt snygg puma tröja... Gillar puma skarp! Men när jag kom fram och såg kön och så va det bara till och hänga den igen! Ok att tröjan va fin och att det va 70% på den men jag betalar hellre fullt pris för att slippa den kön! Hahaha jag kan säga att den slingrade sig fint runt i butiken och jag tycket aldrig att den tog slut, och jag är inte så kräsen annars. Så tyvärr ingen shopping för denna dam...denna gång ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar