lördag 2 mars 2013

Konditions träning!

Idag missa jag Bodyattacken så jag fick ta igen konditions träningen på löpbandet istället..
5km på 29,45 min med blandad körning löpning/ PW.
Lite styrka fick också klämmas in med en del triceps, och mage...
Det har varit rätt mycket magträning nu den sista tiden, men det går lite i vågor känner jag, och just nu är känner jag att det är roligt och då får man göra det som man tycker är skoj..
Som avslutning blev det 15 min på löpbandet igen, men nu med två st 2kg hantlar i 12 min pw, två flugor i en smäll med hantlar och pw och så avslutningsvis snabblöpning på 3 min utan vikter...
Rätt trött men nöjd :-D

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack vännen!! Du är sjukt duktig du med har jag sett :-D
      Du kommer va sååå snygg i bikinin i sommar ;-)
      Kram

      Radera
  2. Svar
    1. Nwaaa tack Jenny! Känns skönt att man kan va saknad, tack :-D
      Men det är skit när det inte går som man planerar men så blir det tyvärr ibland.. :-(
      Jag får ta igen det nästa lördag :-) Hoppas att det gick bra för alla endå ;-)
      Kram på dig!

      Radera