söndag 24 mars 2013

Tuff helg!



Fy f.. vad jag har hållit igång! Jag har verkligen varit överallt i detta hus denna helg!

Lördag:
55 min Bodyattack
60 min gym
Målat, städat, rensat i Lucas rum.
Tvättat
Monterat möbler
Storhandlat
På börjat strykning

Söndag:
1,5 tim morgon PW
Fortsätter min strykning (stryker allt så det blir mycket ibland när man ligger efter hahaha) ;)
Monterat ner säng och sovrumsmöbler och in med nytt..
Städat och dammat hela huset!
Städat garage + tvättstuga.
Monterat hyllor i Lucas rum.
Varit på IKEA och handlat.

Helt sjukt hur mycket man hinner med när den lille är hos farmor och farfar och Emila har haft en kompis här hela helgen så dom tjejerna såg man bara när det va mat...
Har säkert missat något men det är inte så konstigt att det svider lite i ögonen nu och att tanken på att gå in och krama kudden ligger nära till :)


2 kommentarer:

  1. Oj det var verkligen fullt schema du:)
    Har ni gjort om i ert sovrum med?
    Hoppas du får en lite lugnare vecka!:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha ja verkligen... Vi kastade ut sängstommen och det kom in en byrå, och lite annat krimskrams ;)

      Ja nu blir det inget mer här hemma på ett tag.. :)

      Radera