lördag 23 mars 2013

Min nya vän!

Härligt! Nu har man verkligen gjort sig förtjänt av något gott och onyttigt i kväll.. dvs om jag hinner sitta ner något idag :-)
Bodyattacken va som ALLTID sjukt bra! Och denna releasen va riktigt bra! Det kommer kännas riktigt bra i benen i morgon vill jag lova :-)
Vet att jag tidigare har nämt det men jag har verkligen en liten hatkärlek till denna! Hahaha i samma sekund som jag bara älskar den så vill jag bara ta vätskan och gå därifrån! Men jag måste säga att detta ger verkligen resultat! :-)
Efter attacken fick det bli en del jobb med biceps, triceps och bröst men ben fick sig en rejäl omgång så dom fick vila :-)
Har lagt min "gamla vän" 10kg vikten åt sidan nu när det gäller triceps och vikt över huvud. Jobbar stenhårt med att klara samma antal rep som tidigare fast med "min nya vän"15 kg vikten men som det är nu blir det 10x3 :-D
Är inte riktigt där jag slutade med tian men det får gå sakta men säkert :-)
Men nu har man fått i sig allt som man kan tänkas behöva efter två timmar på gymmet i proteiner och mat så nu är det bara till och fortsätta jobba här hemma med städning, tvättning, strykning och renovering :-)
Ska bara försöka ta mig ur soffan nu :-)

2 kommentarer:

  1. Hatkärleken är den enda rätta kärleken! (visst är det så ordspråket lyder?;) )

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja något sånt kan säkert stämma :-)
    Tack för ett sjukt bra pass! Du är verkligen grym! :-)
    Missar tyvärr nästa lördag... :'( But I Will be back next Saturday :-)
    Kram på dig!

    SvaraRadera