fredag 8 mars 2013

Better Bodies shopping!!

Vad kan få en tjej som mig på glatt humör!?
Hahahah jo shopping!!!

Nu blir det lite nytt i garderoben och det roliga är att allt känns helt plötsligt något bättre, måste va något kvinnligt det där med att man behöver stimulera shopping nerven ibland och direkt efter att man tryckt på "köp" knappen så känner man helt plötsligt den där härliga känslan som går igenom kroppen och den där lilla rösten som du hör i ditt lilla huvud att detta är bra Therese du "behövde" verkligen detta och nu kommer du att att kunna börja om på nytt och all din energi kommer att komma tillbaka så fort du får hem och lagt dom fint i din samling av träningskläder...
Hahaha så nu känns det riktigt bra! och det är det viktigaste, för det va den känslan jag va ute efter och den lyckades jag att ge mig själv! ;)
En riktig till mig från mig pressent :)



 


 
 


2 kommentarer:

  1. Hihi bra jobbat:)
    As snygga träningskläder!
    Jag tänkte på en sak. Det är inte så att du tagit för många konditionspass som gjort dig trött? Och konditionspass som gått sådär kan ju få en galen om det inte går som man planerat..
    Vikter är ju inga problem för fröken, du e ju stark som en björn:-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan helt klart va en del av det, jag är ju inget riktigt fan av löpning men har kanske känt att det är lite av ett måste för att få upp konditionen...
      Men nu när stegtävlingen börjar på måndag så kanske det känns bättre för då är det ju lite tävling ;-)
      Men jag har slarvat med proteinet den senaste veckan för det har tagit slut och den jag dricker är slut på gymmet.. :-(
      Så jag har nog inte varit så snäll mot mig själv den senaste tiden med att låta kroppen återhämta sig med både vila och återhämtnings drycker...

      Radera