måndag 4 mars 2013

Saknar min Bodypump!

Ikväll blev det inte som det skulle...
Hade laddat för ett tufft Bodypump pass med Jimmi ikväll, men det blev ingen Bodypump denna måndag heller :-(
Måste erkänna att man saknar grabbarna J lite....
Jag räknade ut att jag har bara kört Bodypump en gång på två veckor och jag kör ju normalt sett Bodypump två gånger i veckan så det är inte så konstigt att man börjat sakna det! :-(
Men jag ska absolut inte klaga, träning blev det endå! :-)
Malin kom in och gav oss ett rejält styrkepass! Den damen är det riktigt klös i! Hon jagar oss duktigt :-D
Sh'bamen blev det lite sämre med... Fick riktigt ont i magen och kände att jag kunde inte ta i så pass mycket som jag brukar! Riktigt tråkigt :-(
Hoppas att det släpper, misstänker att jag inte har druckit tillräcklig eller så är det något annat tjejigt på gång...
Så nu blir det till och vila lite och ladda för morgondagen om detta nu vill släppa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar