fredag 15 mars 2013

Lång dag!

 
 
Detta har verkligen varit en lång dag! Känns som om jag har fått mycket gjort både när det gäller jobb, träning och hemmet :-D
Men jag började dagen klockan 05:10 nere på L9 med en timmes PW... Sen va det hem, väcka familjen fixa sig och sen vidare till jobb!
Efter jobb fick det bli en liten sväng ner till gymmet igen, biceps, triceps, lite bröst och ca 600 olika magrepetitioner, jag han inte med mera...
Men nu på kvällen blev det en lång promenad med familjen och den sista energin gick till att städa!
Nu blir det soffan och vila tills i morgon då det blir Oasen men tyvärr ingen Bodyattack då Jenny inte kunde på den vanliga tiden så då missar jag tyvärr den.. Men det finns alltid annat roligt man kan hitta på! Vet inte riktigt än vad än, men det får bli kondition iochmed att jag missar attacken men sen blir det nog ett varv på maskinerna.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar