tisdag 12 mars 2013

Fullspäckad dag!!

Denna dag har verkligen varit en fullspäckad dag! Börja morgonen med 1 timmes löpning/PW!
Sen blev det till att jobba!! Det har verkligen varit ett underbart väder idag så under dagen så bestämde jag mig för att jag skulle ta en första löprunda ute i friska luften efter jobb.. Men värmen och det där härliga försvann rätt så fort så när jag kommit hem och klätt på mig för den där efter längtade löpar rundan så slutade det med att jag stod på gymmets löpband istället... Det är för kallt ute för denna dam helt enkelt, jag är sååååå fruktansvärt trött på denna kyla! Nu vill jag ha värme!!!
Och det värsta av allt va att jag hade lovat familjen att vi skulle ta en runda efter maten, och det hade ju självklart ingen glömt bort! Så det va bara till att bulta på sig och ge sig ut i kylan på en trevlig promenad i byn! När vi kom hem så avslutade jag med 30 min core här hemma tillsammans med en nyfiken dotter liggandes bredvid mig :) Hahaha kul med lite sällskap ibland ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar