onsdag 6 mars 2013

Aerobicweekends!



Idag ringde dom från Aerobicweekends och ville bekräfta att dom hade fått in min anmälan och att den nu var betald.
Dom välkomnade mig och ville berätta lite om alla deras olika tränings paket.. Dom har något som dom kallar Deluxe Utbildnings & Inspirationsvecka som dom har i Turkiet..
Jag måste säga att det låter riktigt rolig och det var heller inte så dyrt, men det är inte så lätt att sticka en vecka från hus, hem och familj så jag får nöja mig med Coren tills vidare. Men det är absolut värt att tänka på kanske till nästa sommar beroende på hur detta blir :)
Men det kändes nu riktigt bra och jag tyckte att det var seriöst av dom att ringa och bekräfta samt kolla läget om hur jag kände och vad jag har som bakgrund. Till min förvåning blev han riktigt glad och höra när jag berättade att detta va mitt första steg in i denna värld som ev blivande instruktör.
Så jag måste säga att jag är sjukt taggad för detta och ser man fram emot det ännu mer nu!
Försöker att inte tänka på det så mycket, det bukar göra att tiden går fortare tills det är dags :)

Liten teaser på deras utbildnings vecka!! Man blir rätt sugen när man ser den :)

 



2 kommentarer:

  1. Ser najs ut!
    Bara dom inte har Afro i Turkiet så är du väl där nästa sommar ;)
    Annars har Fuertuverntura(tex) ett riktigt najs ställe där man kan ta med sig sin familj också...

    SvaraRadera
  2. Hahaha nej jag kollade och jag såg ingen Afro.. ;)
    Jasså!? Det får man kanske kolla närmare på :)

    SvaraRadera