lördag 30 mars 2013

Min bästa!!!

Dagarna bara springer iväg när man är här uppe och hälsar på! Nu har man snart fått träffat alla..
Det va pappa i fredags, mamma idag och i morgon blir det bästa vännen!
Denna dam har funnits vid min sida i fruktansvärt många år!! Och funnits/finns där för mig i både glada och ledsamma tider! Det är inte många man träffar i livet där man känner att detta är tjejen eller killen som ja kan lita på i alla lägen oavsett vad! Jag kan lita på henne, jag kan skratta och gråta med henne och inget av det är verkligen jobbigt eller svårt! Helt klart bästa vänner!!
Jag är enormt lyckligt lottad och tacksam över att jag har fått träffat Agge och att vi har blivit det vi är idag!
Detta är verkligen en vänskap som man inte hittar överallt men som jag hoppas att många ändå har! :)
 
 
 
'



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar