måndag 1 april 2013

Borta bra men hemma bäst!

Nu är man äntligen hemma! Jag har verkligen haft en underbar påsk med både familjen och vänner!
Alltid kul och komma upp och hälsa på alla men det är också lika skönt när man kommer hem till sitt eget :-)
Lite träning har det varit med både gym, Bodypump och många härliga soliga promenader.. För vi har verkligen haft ett underbart väder varje dag :-)
Men det är inte det ända man har gjort under denna helg. I går överraskade vi min min vän med familj med en liten inflyttnings present... Ett nytt inner tak.... :-) och med det så fick vi en hel mysig söndag med att slipa, spackla, tapetsera och självklart så blev det satt ett nytt inner tak i deras vardagsrum. Låter kanske konstigt men det är rätt mysigt när alla jobbar, allt flyter på och man ser hur resultatet smyger sig fram :-)
Så man kan säga att vi fick lämnat Uppsala denna gång med en super nöjd familj med ett nytt färdigt vardagsrum! Känns så skönt att kunna få hjälpa till när man väl är uppe och hälsar på :-)
Men nu är man hemma igen och med det så är det bara till och komma in i sina rutiner igen.
Denna vecka börjar ju med en tisdag och jag startar nog den med lite kondition.. Behövs nog springas av lite nu efter all mat och gottis som man har fått i sig under denna helg :-)
Min tanke är att ta det i morgonbitti men jag hoppas bara på att jag orkar ta mig upp :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar