måndag 29 april 2013

Blir inte alltid som man tänkt sig ibland..




Idag fick jag verkligen inte tiden till att räcka till... Hur mycket jag än ville så kom jag inte iväg till Trelleborg idag :(
Det fick bli städning för hela slanten istället, men jag måste ändå säga att det känns rätt skönt nu när allt är klart för morgondagen! Vi fick helt plötsligt reda på att vi får fin besök i morgon från Uppsala! Jiipppiiiii!!! :)
Så från att vi bara skulle ta det lugnt över valborg så blir vi 16st och fest! :) Kul när det svänger lite och när det svänger åt rätt håll! :)
Men lite duktig måste jag ändå säga att jag har varit idag med 45min på crosstrainern istället för de planerade passen :)
Men i morgon får jag ta en tidig sväng på crosstrainer, för efter jobb är det verkligen fullspäckat schema :)
Och nästan det viktigaste av allt!! Nya L9 Fitness öppnar sina dörrar kl:19:00!! Längtar!! :)

2 kommentarer: