torsdag 4 april 2013

Vila vila vila!!

 
Denna dag har jag verkligen inte gjort någonting.
Normalt sett så har jag ju nästan alltid en kvällspromenad men inte ens en liten runda blev av idag!
Känner mig bättre i foten men absolut inte bra... :(
Får ta morgondagen också till att vila riktigt så kanske detta släpper mer, och min chans till att kunna va med på Bodyattacken kanske ökar! :)
Så nu i kväll fick jag göra mig en gooood smoothie med massa gottis i till kvällsjobbet framför datorn!! Tyckte jag kunde vara värd det med ett god frukt tallrik till :) Torsdag = 2-3 timmar med veckorapporter, CRM och mail så man blir rätt trött....
Blev ngt sent i kväll men det kan vara ganska skönt med att få krypa ner i soffan med en filt, datorn i knät och man hör inget annat än det tysta ljudet från tv:n :)
Nu blir det snart natti natt för denna dam och i morgon kan jag till och med få sova lite längre (ingen träning) :)
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar