måndag 15 april 2013

Lycklig, nöjd & svettig!

Idag blev det äntligen den underbart roliga kombinationen av styrka och kondition!
Vi fick starta med Jimmi och Bodypump. :-)
Körde med tunga vikter överallt utom på ben där stannar jag på 2x10kg Jenny va duktig på att pusha mig! :-) Tror nog att jag måste va rätt försiktig med mina knän och ben ett tag framöver så det inte blir värre... :-(

Efter Bodypumpen fick vi äntligen vår sh'bam Jenny tillbaka!!
Sååå roligt att hon har frisknat till och kunde köra med oss! Hon har verkligen varit efterlängtad under dessa veckor!! Men så brukar det va...man saknar ju inte kossan för en att den lämnat båset.. (hoppas att du förstår att jag inte menar att du är en kossa Jenny) :-) utan fan vad det har varit tomt utan dig!!
Solstrålen Lena va på plats och körde båda passen och va riktigt duktig då damen (snart 30) ökade hon med på sina vikter ;-)
Nu är man er trött och ny har jag verkligen gjort mig förtjänt av en bit mat och sen tv.... :-)

2 kommentarer:

  1. Ja än är det ruter i kärringen hahahahahaha :D Tack för underbart sällskap :)) Ännu en underbar måndag!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv världens bästa!! Alltid lika roligt med ditt sällskap! :-) Ses i kväll, för en underbar onsdag! :-)

      Radera