fredag 5 april 2013

Att förlora en vän!

 
Detta är nog en av det jobbigaste som någonsin har hänt mig!! Att förlora en vän!!! Om några dagar så är det 1 år sen Dick lämnade detta liv till ett annat...
Denna man va verkligen ett stort stöd till mig i mycket och han hade verkligen ett hjärta av guld!
Han hjälpte mig en del med min träning, med att komma igång och fanns alltid där för mig oavsett vad! En gladare och mer positiv människa har jag nog inte träffat i mitt liv!!
Vi skulle ha träffats och ätit en lunch men något kom i mellan!! Veckorna gick och sen va han bara borta!! Helt overkligt men det va sant.... Det kvittar hur mycket man grät och bad så kom han inte tillbaka! :( Det gjorde bara ont! och det onda kommer aldrig att försvinna! Man har helt enkelt fått försöka lära sig att hantera det...
I morgon ska jag göra det jag helt klart tycker är det jobbigaste!! Att åka dit och lägga blommor på hans grav!! Jag har samlat mod och styrka hela denna vecka till att åka dit! Jag vet att det kommer att bli fruktansvärt jobbigt men jag vet också att det är något som jag behöver göra för min egen del!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar