onsdag 24 april 2013

Det va länge sen....

Det kändes som om det var år och dar sen jag va nere på L9 och träna.
Kände att jag saknat det lite nu när man kom in...
Tror nog att man omedvetet nu bara går och väntar på den nya lokalen ska öppna :-D
Träffa en av killarna nere på gymmet idag, som fick mig att börja tänka om lite gällande min träning så vi får se vad jag bestämmer mig för.. Man kan ju tyvärr inte både ha och äta kakan även om man skulle velat det många gånger :-(
Men hur som så dagens träning fick i vilket fall bli bröst, biceps och triceps körde ganska tungt idag så det kommer nog kännas fint i musklerna i morgon :-)

4 kommentarer:

  1. Grymma armar!!
    Fattar inte hur du kan ha så stora armar med tanke på alla dina löpturer? Vad jag hört så bryter löpning ner musklerna.. Det är därför jag är rädd att löpa för mycket ska bryta ner allt man byggt upp..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det stämmer, ju mer kondition du kör ju mer bryter du ner dom... Men tydligen inte på mig.. :-)
      Vill få dom ngt mindre men det verkar som om att dom är nog här för att stanna ;-)

      Radera
  2. Lyckligt lottad med andra ord:)
    Helt sjukt att det där är dina armar!! Galet vad du växt sista veckorna! Och jag som tyckte du var stor för några månader sen:-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen!! :) Ja det va rätt kul att höra att du ser sån skillnad... Jag som tycker att jag bara står och trampar på samma ställe, så nu ska ändra lite i min träning för att se vad som händer :)

      Radera