söndag 21 april 2013

Jag klara det!!

Fan nu är jag riktigt nöjd och stolt över mig själv! Det va som jag misstänkte att jag gjorde det för svårt för mig... Idag blev det mycket träning.
Vi fick lära oss grunderna i lyft och om hur vår och varför man gör som man gör.
Det blev två olika typer av pass och även en hel del praktik..
Dessa dagar har inte bara varit en kurs i hur man utför och lär ut core utan även funktionell träning så nu har jag båda :-)
I slutet av dagen fick vi alla göra ett examenprov där vi fick bestämma två övningar som vi skulle illustrera för klassen med hur, var och varför och efter det så fick var och en en liten feedback. Min feedback som jag fick va att Therese du är en given instruktör, du ler alltid och och du är duktig på att förklara!Fan va kul! Jag växte 1 meter!!! Men däremot så måste jag träna på att bli lite mer självsäker! Men det kommer med erfarenheten..Men det kan jag ta, är det bara det så ska jag nog kunna reda ut det ;-)
Det som ska göras nu är att under veckan maila in min klassdesign och innom 6 månader ska jag skicka in en video där jag håller ett core pass för att få bli en licensierad core instruktör :-)
Jag kommer med mer bilder under kvällen eller i morgon..
För nu ska en riktigt stolt mamma umgås lite med familjen och pusta ut... :-)

2 kommentarer:

  1. Grattis Tessan! Fy fan va kul!! Bra jobbat!! Kram

    SvaraRadera
  2. Super grattis!! Förstår att du är lycklig och stolt!! :) Nu ser vi fram emot framtida blogginlägg, hihi:) kramis och hälsa familjen

    SvaraRadera