måndag 15 april 2013

Stolt!!!

 
Känner mig riktigt stolt över mig själv!!
Jag har verkligen kommit långt med min träning både när det gäller styrka och kondition!
När det gäller styrka så har jag allt ifrån dubblat till fyrdubblat minas vikter, och gällande konditionen klarar jag idag både springa 5km utan syrgas och har nästan klarat 1mil med blandad körning på 60 min...
Mycket har verkligen hänt under ett år! Jag köpte mitt första träningskort nu för ca 1,5 år sen och trodde då att jag bara skulle köra lite dans pass och crosstrainer :)
Idag har jag två träningskort, ett på Oasen och ett på L9 Fitness.
Jag tränar Sh´bam, Bodypump, CX Worx, Bodyattack, löpning och friavikter! Lite skillnad mot vad jag från en början tränade här hemma med min crosstrainer och Bodywork DVD...
Att träna hemma är absolut inte fel men jag tror nog att jag hade nog aldrig klarat av det jag klarar idag om jag bara hade kört här hemma :)
 Känns så roligt och se att man för varje månad kommer närmare och närmare sitt mål! och att det faktiskt går om man bara ger sig f.. på det! :)  Mycket jobb och slit och inte minst en hel del planering krävs för att klara av både ett hem, två barn, jobb och så sin träning! Men det går och det har jag med detta fått bevisat för mig själv :)
Nu går det fort och det är inte många veckor kvar tills sommaren är här!! Och den längtar man riktigt mycket till!! :) Så nu kör vi stenhårt för beach 2013!! :)
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Härlig berättelse! Du är så jäkla grym och en härlig inspiration. Kramar och fortsatt lycka till med din träning

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är rätt kul när man tänker tillbaka på hur man tänkte och klara då och vad man klarar idag! :)
      Tack så mycket och detsamma till dig! Känns riktigt roligt att kunna få dela med mig och inspirera både dig och många andra till att fortsätta kämpa med sin träning! :)
      Stor kram!

      Radera
  2. Säger bara sjukt bra jobbat av dig!!!!!!!! Jag har precis startat min resa och ser fram emot den dagen jag känner lika som du gör idag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den dagen kommer Mia! Det är jag helt övertygad om! Kämpa på och dina resultat kommer att komma :)

      Radera
  3. Svar
    1. Tack Martina! Det ska du också vara!! Du är en riktig kämpe! :)
      Kram!!

      Radera