måndag 15 april 2013

Min inspiration NI!!



Att få en liten extra inspiration att orka träna när uppförsbackarna kommer är för mig och många andra rätt viktigt!
Just nu är min uppförsbacke tyvärr mina benhinnor :( Vet inte riktigt än men jag tror nog att löpningen har satt sina spår.. Det är mycket därför jag också ska börja med crosstrainern igen för att se om det blir bättre..
Jag kan ofta bli sittandes framför datorn om kvällarna med att bara titta på olika videos som kan inspirera mig till att hitta nya roliga utmaningar..
Men något som är mycket starkare och som får mig att kämpa vidare förutom mina egna mål är alla de fina meddelanden jag får både här och på facebook...
Jag får det verkligen bekräftat för mig mer och mer att jag lyckas inspirera andra människor med allt ifrån att börja träna till att kämpa vidare med sin träning! Det verkligen värmer i kroppen av alla underbara meddelanden som jag får av många av er!
Ni alla inspirerar mig till att orka när mina uppförsbackar är tuffa!!
Nu kämpar vi stenhårt till att nå dit vi vill och önskar! Lycka till och kör hårt!!

Ni tackar mig, men jag måste få tacka er också!! Så stort TACK!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar