torsdag 25 april 2013

Kunde inte hålla mig längre!!


Idag kunde jag inte hålla mig längre! Så nu tog jag mig smygandes in i den nya lokalen för att se hur det går för Luis och Johan :)
Och jag säger bara fy f.. va detta kommer att bli grymt!! Killarna/tjejerna är sjukt duktiga och sliter verkligen som djur där inne!!
Fick inte sett alla maskiner men en massa nya maskiner blir det och en av dom en riktigt grym magmaskin!! Kan bara säga I LOVE IT!! Utan att ens ha provat den! :)
Stort och riktigt snyggt!! :)

Nu längtar man bara ännu mer efter den 30/4 då dörrarna öppnas och man kan få komma in och se hur det ser ut! :)
Det gamla gymmet stänger den 27/4-30/4 för att dom skall kunna flytta över allt och få i ordning på det sista! Spännande!! :) 

Alla är varmt välkomman!! Så kom och titta in! Dörrarna öppnas kl:19:00 den 30/4 på Landvägen 51!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar