torsdag 4 april 2013

Va f.. hände!?

Fick ont i min fot igår på sh'bamen, ingen aning om vad som hände men helt plötsligt fick jag ont på ovansidan på foten, jag försökte avsluta de sista två låtarna men det gjorde rätt ont... :-(
Nu på morgonen när jag vakna så va det ännu värre!
Detta känns verkligen inte bra!! Och det jobbigaste är att jag vet inte vad som kan ha hänt!
Det blir ingen hopp och studs träning på ett tag känns det som och absolut ingen löpning heller! SKIT oxå! :-(
Nej jag får ta och kolla upp det tror jag... Hoppas på att det är något som snabbt går över...

4 kommentarer:

  1. Åh! Krya på foten!
    Hoppas du kan gå på Bodyattack på lördag... jag har nämligen lyckats ordna den BÄSTA vikarien i världen... ANDREAS!
    BA med honom måste upplevas! Han är bäst!

    SvaraRadera
  2. Neeeej.. shit va tråkigt ! Hoppas du snabbt blir bra. Kramar!

    SvaraRadera
  3. Nämen fy, blev det så pass :( Jag hoppas verkligen inte att det är något allvarligt! Gå och kolla upp det, lika bra! KRAM

    SvaraRadera
  4. Tack tjejer!! Tog en vilodag idag och det känns verkligen mycket bättre, men det gör fortfarande ont i vissa lägen.. :(
    Vilar i morgon oxå så kanske jag kan vara med på lördag! :)

    SvaraRadera