måndag 8 april 2013

Tuff helg!!


Det blev dåligt med inlägg igår.... Hahaha va inte så tuff igår efter en hel kväll/natt i Malmö med underbara kollegor och mycket med dricka!! :)
Riktigt trevlig men man märker att man inte är 20 längre... På förmiddagen så va jag ganska pigg eller så va jag ff onykter ;) Hahaha... Men det kom ifatt mig senare under eftermiddagen och då va det inte så roligt längre ;)

Så det blev inte mycket till träning igår! Jag tog mig ut en runda och gick nästan i 2 timmar men det va nog allt, men med tanke på mitt tillstånd så måste jag säga att det var riktigt bra :)
Men det behövdes verkligen en hel del frisk luft och rörelse annars hade det varit soffan verkligen hela dagen!

Idag är man på g igen så det blir Bodypump och Sh´bam för denna dam idag! :) Känns mycket bättre i foten... fick lite tipps av en kollega att linda foten och det verkar fungera :) Och nu är jag utan och det gör inte ont längre :)
Så jag får ta det lite lugnt på Sh´bamen så det inte kommer tillbaka.... om det nu går att ta det lugnt på ett sånt pass ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar