onsdag 10 april 2013

Mitt steg frammåt!!

 
Magträning är verkligen en favorit! älskar och hitta på nya utmaningar och tränings sätt...
Men jag måste nog säga att det är också den del på kroppen som jag också till viss del kan tycka tar mycket tid att träna upp! Och speciellt om man har fött två barn... Mage kan man träna på så många olika sätt som tex uttålighet eller helt enkelt ren styrka..
Jag vill ha båda ;)
Självklart vill man att det skall synas men jag vill också kunna vara uthållig ;)
 
Nästa helg så är det äntligen dags för mig att gå min core utbildning och med den känner jag att jag verkligen kan ta ett stort steg framåt gällande min träning! Det finns så mycket att lära sig och jag bara lääängtar till att få lära mig mer av det! Jag vet att det krävs en del kunskap i core träning, allt från hållning, balans och styrka... Och den kunskapen vill jag verkligen ha! Det krävs säkerligen mycket tid och träning, men det är jag mer än beredd på att ta! Vill inget annat än att lära mig och få utveckla min träning mer än vad jag hittills har gjort! :)

9 kommentarer:

  1. Sjukt fin mage!!
    Du måste självklart dela med dig av det du får lära dig:-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min vän! :-)
      självklart kommer jag det! Så mycket jag bara kan :-)
      Kram

      Radera
  2. Du kommer att få en superkul helg! :)
    Spännande!

    SvaraRadera
  3. Grym!! Therese du är verkligen en förebild för oss andra mammor. Och många andra med! Du kämpar och ger aldrig upp. Helt sjukt att du har fått två barn och ser ut så! Din träning visar ju verkligen att träning ger resultat :) Jag har fått ett barn och ser långt ifrån ut så som du men jag kämpar och jag får energin till det varje dag ifrån din blogg!!
    Tack och fortsätt kämpa! :)
    Ps. Som föregående talare skrev så ser jag också fram emot att få ta del av dina blivande kunskaper :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan Mia!!
      Tack snälla! Är så roligt att höra att du följer mig, och att jag är till hjälp för dig och din träning!! Fortsätt att kämpa med din träning och ge inte upp... Det kommer berg och det kommer dalar men ge inte upp när det är som jobbigast för den där dalen kommer så småningom ;)
      Självklart så kommer jag att dela med mig av det som kommer att komma :)
      Stor kram på dig!


      Radera
  4. Shit vilken grym mage du har! Älskar också magträning. Älskar när man börjar känna och se resultat! Älskar din otroluga kämparglöd och alla dina tips. Stor kram och tack... du vet när du va i uppsala visade du mig en bra övning på bollen.. typ man låg på den... och flrsökte balansera.. glömde bort hur det var har för mig att den va bra för coremusklerna.. lust att visa lite bollövningar på bloggen! Snälla. Kraaaam

    SvaraRadera
  5. Shit vilken grym mage du har! Älskar också magträning. Älskar när man börjar känna och se resultat! Älskar din otroluga kämparglöd och alla dina tips. Stor kram och tack... du vet när du va i uppsala visade du mig en bra övning på bollen.. typ man låg på den... och flrsökte balansera.. glömde bort hur det var har för mig att den va bra för coremusklerna.. lust att visa lite bollövningar på bloggen! Snälla. Kraaaam

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Linda! Det känns otroligt roligt för mig att du tycker om den och att den ger dig energi till att kämpa vidare med din träning! Det är det som är en av de stora anledningarna till att jag fortsätter med denna blogg. Du är en otroligt bra tjej som verkligen inte ger upp utan kämpar hårt för att nå ditt mål :-)
      Fortsätt så! :-D
      Självklart kan jag lägga upp lite roliga boll övningar i helgen som jag tycker är bra :-)
      Stor kram och fortsätt kämpa :-)

      Radera