fredag 12 april 2013

Morgon rundan!

God morgon!!! :)
Morgon rundan avklarad med 5km på löpbandet och 3km på crosstrainern..
Börjar tycka att detta löpband är riiiiktigt tråkigt nu!! :( 
Jag är som sagt ingen löpar tjej men jag gillar att utmana mig själv på sånt som jag är mindre duktig på och under den kategorin ligger just löpning! Man kan inte tycka om allt men man måste också testa sig fram... :)
Har sen tidigare gjort det som man egentigen inte ska göra med att prata först och tänka sen, så jag har sagt att jag ska springa milen på Blodomloppet här i Malmö den 14 maj och som jag känner just nu så ligger den milen väldigt långt borta!!
Men sagt är sagt och jag kommer att prova men jag har inge större krav på mig att jag ska klara det på någon super tid. Det viktigaste kan jag känna är att jag gör det och inte låter bli för att jag "tror" att jag inte klarar det för då kommer jag aldrig klara det! :)

Så från och med nästa vecka hoppas jag på att det blir bra väder så att jag kan ta min löpning ute istället där den ska vara och där det blir mer rättvist mot vad jag kan tycka att det är på ett löpband..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar