torsdag 11 april 2013

Core på hemmaplan!

Idag skulle det vara en vilodag men efter att jag surfat runt lite på nätet så kunde jag inte hålla mig för att gå ut och testa några roliga övningar! Vill nog inte kalla det för något riktigt träningspass men det blev lite tungt mellanåt :)
Denna dam Jennifer Aguirre är riktigt bra och hon är riktigt duktig och visar sina övingar på ett mycket bra sätt! Finns en del på You Tube men denna tycker jag är riktigt bra!
Den kroppen är verkligen bara muskler och det hade jag inte tackat nej till! Men det är bara till och kämpa vidare om man skall kunna komma i närheten som denna enormt vältränade chick! :)
 


2 kommentarer:

  1. Alltid när du skriver om magträning vill jag tröna magen trots att jag har vilidag från magtröning idag! Körde hu igår! Tack för alla tips du ger älskar din blogg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha ja jag skulle lätt kunna träna mage varje dag... Men det är inte den bästa lösningen till att få bra resultat. Varannan dag är riktigt bra, men det är svårt att låta bli ibland ;-)
      Finns alltid här för dig om du behöver tipps och du har torka på idéer :-)
      Kram!!

      Radera