söndag 14 april 2013

Nästa veckas Schema!

Nästa vecka blir det nästan inget gym alls, förutom alla pass! Och självklart min instruktör utbildning!
Jag kommer att fortsätta med min konditions träning men jag ska börja med crosstrainern igen och förhoppningsvis så kommer det bli lite varmare ute så man kan ta sig ut och springa lite!
Vi får se hur det går men nu släpper jag löpbandet och är det så att jag vill springa så blir det ute hädanefter :)

Måndag   Tisdag   Onsdag   Torsdag  
   
Övingar Tid/Rep Övingar Tid/Rep Övingar Tid/Rep Övingar Tid/Rep
Kondition 30 min Kondition 1 tim CX 30 min Kondition 1 tim
Mage  30 min Bodypump 55 min    
Bodypump 55 min Sh´bam 55 min    
Sh´bam 55 min  
     
Fredag Lördag Söndag  
   
Övingar Tid/Rep Övingar Tid/Rep Övingar Tid/Rep  
Kondition 1 tim Intruktör   Intruktör    
    utb..   utb..    
 
 
               

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar