lördag 20 april 2013

Världens största Friskis och svettis!

Helt sjukt! Vilket gym!! Stort med STORA bokstäver!! Lokal efter lokal rum efter rum! Trodde aldrig det skulle ta slut.. Måste säga att jag är mäkta imponerad av denna anläggning på Johannneslust...
Men så va dag 1 av 2 avklarad, mycket teori och två olika pass med fokus på att ha kroppen som motstånd och hållning. Idag va vi 8 st totalt och i morgon är det endast för dom som ska certifiera sig och då är vi bara 4 och det känns riktigt skönt då man får mycket feed back :-) I morgon blir det mycket mer träning och då kommer vi även att använda oss av redskap.
Nu blir det hem och plugga och som läxa till i morgon ska jag göra min första klassdesign där jag ska bygga ett program och där jag måste tänka på vilken målgrupp jag ska undervisa vilka förutsättningar jag har och att jag måste även har en klass beskrivning..
Så nu blir det till och äta och sen sätta sig i en lugn vrå och skapa detta :-)

2 kommentarer:

  1. Ja... den lokalen är helt jä-la underbar... jag tränade där en hel del när vi bodde i storstaden.... Härligt ställe!

    SvaraRadera
  2. Oooj shit va stort!!! Ååhh d låter som om dagen varit superbra!! Lycka till imorgon med! Kram

    SvaraRadera