söndag 10 mars 2013

45 min Biceps & Triceps

Idag fick jag äran att träna ihop med en av killarna på gymmet här hemma.
Riktigt tufft och en rejäl skillnad från att köra "de gamla vanliga" till detta!
Jag fick lite skäll över mitt så kallade Bodypump gung.. men efter ett tag fick jag in denna tekniken också :-D
Dipsen va riktigt tunga men jag måste säga att jag lyckades ganska bra endå för att va "nybörjare" ;-)
Fick en hel del tipps och nya övningar som jag helt klart kommer att använda mig av nu framöver! Kul!! :-)
Nu har jag bara lite crosstrainer och någon magöving kvar sen är denna dagens träning över :-D

2 kommentarer:

  1. Kul med lite nytt till träningen! Hur körde ni dipps? Var benen nere på marken eller uppe på stol?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi gjprde det på en dips maskin med kroppen hängandes :)
      Jag fick lägga på 10 kg till hjälp under mig för att klara 10 st per gång.. Riktigt tufft! Men denna har jag bestämt mig att ska jag klara helt fritt hängande innom en snar framtid! :)

      Radera