måndag 25 mars 2013

Påsk schema!


Denna vecka blir det nog lite si och så med träningen! Blir en tripp till Uppsala över påskhelgen så jag missar en del träning här hemma som tex min favorit Bodyattack :(
Men jag ska nog hinna med en hel del ändå :)
Har lite planer på att ta och prova på Kraftkällan denna gång jag är uppe, har varit sugen att testa på deras nya anläggning uppe på Gränby centrum länge nu, förra gången så testade jag ju Actic så nu får det bli något annat denna gång :)
Så lördag, söndag hahaha eller kanske båda dagarna? Vi får se vad tiden säger, men en av dagarna blir det helt klart :)

Måndag:
55 min  Bodypump
55 min Sh´bam

Tisdag:
1 tim Kondition
30 min Mage

Onsdag:
30 min CX
55 min Bodypump
55 min Sh´bam

Torsdag:
1 tim kondition

Fredag:
Vila

Lördag:
? (Kraftkällan)

Söndag:
? (Kraftkällan)

5 kommentarer:

  1. Dom har BodyJam på kraftkällan! Det borde du testa.... för det är svårtillgängligt, finns inte på så många ställen än här nere...
    Dans-lite mer hiphopaktigt... också ett LesMillspass.... Det finns på lördagen.... (om det nu inte råkar vara stängt för att det är påskafton....)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska man kanske ta och prova på :) Tack! jag ska kolla upp det :)

      Radera
  2. Svar
    1. Tack det ska bli riktigt kul och komma upp och hälsa på :-) Vi kanske kan sy ihop en liten tränings dejt beroende på vad tiden säger... :-)

      Radera
  3. Jag är ju själv hemma under påsk och har en del uppbokat men man vet aldrig:-D Bara att du hör av dig i sånt fall:) kram

    SvaraRadera