måndag 23 februari 2015

Kvällens träning..

Ikväll fick magen fick sig en omgång, triceps, axel,rygg, lite ben och pushups..
Visste inte riktigt vad jag skulle göra idag så ikväll fick det bli lite av det som kom upp i huvudet under tiden jag träna..

Starta med rodden 10 min.
Triceps+axel, 15 kg vikt bakom huvudet (triceps) gummiband (axel) 10*3
Triceps rep 30 kg + pushups 10*3
Ben 50kg (Smith maskinen) 3 olika lägen på avstånden mellan fötterna 10*3 på varje avstånd..
Sneda situps med 5 kg boll + rygglyft 15 kg vikt mot bröstet 20*5.
Avslutade Kvällens träning med 10 min på löpbandet istället för steppen.. fick känningar i mitt knä efter Smith maskinen och jag vill inte chansa..
Älskar att träna på detta sett.. effektivitet och tempo! Love it! Att blanda två muskelgrupper i varje set gör att man spar tid och du hinner med att köra lite fler övingar och tempot som blir älskar jag!! Det blir mycket mer fokuserad träning och förbränningen är sjukt mycket bättre! :-)
Nu jäklar är jag på G!! :-)




1 kommentar:

  1. Så kul att du börjat blogga igen så man får lite inspiration😉 Vore kul om du kunde lägga ut en video på några bra magövningar👍

    SvaraRadera