måndag 22 juni 2015

Lång dag


En lång dag med en massa nya saker som snurrar i huvudet.. Mycket att lära sig när det gäller att ha eget företag och allt som man ska tänka på.. Men det är och kommer bli riktigt roligt att få göra denna resa med alla dessa tjejer och killar :-)
Men lite träning fick jag ihop och mina stackars ben fick vilat idag... kan bara säga fyyyyy F vilken träningsvärk jag har idag och då vet jag att morgondagen vågar jag inte ens tänka på... Hahahah...
En promenad på 2 km upp till gymmet och lite axlar och biceps fick bli dagens träning.. I morgon ska jag ha mitt första core boll pass :-) lika mycket som jag tycker det ska bli sjukt roligt så är jag faktiskt ngt nervös.. Men det blir säkert hur bra som helst men kul ska det bli att få komma tillbaka in i instruktör världen igen och få träna med mina underbara kunder och vänner :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar