tisdag 23 juni 2015

Fitnessroll



Nu jäklar ska jag testa denna maskinen rikligt och se vad jag får för resultat.. 
Denna maskinen ska va helt fantastisk och den ger dig riktigt bra resultat enligt dom som har använt den. Idag har jag 1st på gymmet men tanken är att kunna få plats med 2 st :-)
Den har 4 färdiga program 15 min, 30 min, 45 min och 60 min..
Denna kan du köra 3-4 gånger i veckan och jag kan lova att det känns..
Körde den i 30 min i måndags och 45 min idag och det kändes att jag körde den i måndags Hahaha.. Sjukt skönt!!
För att lätt kunna beskriva känslan så känns det som träningsvärk i hela kroppen :-) det gör visserligen lite ont men det är som med massage ju stelare du är ju mer ont gör det när du blir masserad och det är ju även en bekräftelse på att detta är precis vad din kropp behöver för att mjukas upp :-)
Kommer tillbaka till er om en månad ang denna så får vi se vad den har gjort för resultat på mig :-)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar