måndag 8 juni 2015

L9 Fitness Anderslöv

Helt galet!! Jag har köpt L9 Fitness i Anderslöv :-) måste fortfarande påminna mig själv några gånger om dagen att det är sant!!!!

Men det som även känns helt galet är att jag har sagt upp mig och ska efter mer än 12 år sluta på MECA... Från och med nu på måndag så kommer jag inte jobba mer för MECA, jag kommer alltså lägga hela min tid på L9 och göra detta gymmet till det självklara gymmet i Anderslöv :-)

Visst känns det lite jobbigt att lämna alla kunder och kollegor efter så många år, och ska jag var ärlig så trodde jag att det skulle vara mycket lättare än va det visade sig nu när jag har lämnat av och tackat av alla kunder. Jag slutar ju egentligen inte förrän den 25 juli men har nu semester fram tills jag slutar..

Men Nu är det bara till att focusera på allt som jag vill och kommer att göra med mitt gym och börja sätta mina planer till verket :-)

Mycket att göra men det ska bli sjukt roligt att få vara den som gör det :-)

Hahaha Och nu kommer jag att för hundrade gången säga att jag ska börja blogga igen, men nu kommer jag att leva fullt ut för detta så skjälvklart ska jag ju se till att ni ska få följa med mig på denna resa med mitt nya liv som gymägare och även min resa tillbaka till min gamla träningsform :-) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar