måndag 17 augusti 2015

Trippelpass

Vilken dag!! Vilken kväll!!!
Började dagen med att åka till Skurup för att testa den nya kollektionen av träningskläder till gymmet. 
Vidare sen tillbaka till Anderslöv för en introduktion av gymmet för en ny kund.. 
Lunch med tjejerna Fanny och Isabell sen hem tvätta hänga tvätt, promenad och lite bus lite med Nala (hunden), tillbaka till gymmet en till introduktion med ännu en ny kund, hem igen tvätta, hänga tvätt, vika tvätt och promenad med Nala och lite bus... 
Hahahaha ja tillbaka igen till gymmet där jag hade mitt eget core pass 1 timme, en paus på 10 min och sen körde jag för första gången ett step pass och jag säger fy fan va kul! Detta är ngt för mig sim hatar konditions träning för här händer det ngt hela tiden så man hinner inte tänka på att det är jobbigt :-) så tummen upp för Step!
Sen va det dags för Fannys filmning av sin bodypump så det va bara till att få i sig en bar och en banan och sen på det igen ;-)
Så nu kan man säga att denna tjejen är helt slut så en shake och lite ägg med avokado får bli kvällens middag och jag hoppas verkligen att jag kommer upp ur sängen i morgon :-)
Natti natt och tack för idag! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar