måndag 30 maj 2016

Njuter av sol och bad..

Känner mig riktigt avslappnad! Barnen har det sjukt bra med det största badlandet jag har upplevt precis på hotellet! Mat och dryck är kanske inte första klass men absolut helt ok.. 
Fick ihop lite träning på förmiddagen tillsammans med grabbarna, dom har varit flitiga och tränat var dag sen vi kom i fredags men det har inte riktigt lockat mig fram tills idag 😊
Lite axlar och armar fick jobbat men det blev lättare vikter 20kg på biceps blev Max och axlar 10kg men där blev jag ganska nöjd med.. Orkade inte i närheten av vad jag tidigare har gjort men samtidigt så har jag intalat mig själv att detta får bli en början på min träning och med det måste jag sluta att jämföra mig själv med vad jag en gång kunde och se det som att jag  har precis startat min träning och mitt delmål är att komma dit jag slutade 😊
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar